Wednesday, March 2, 2011

rindu belaian mu....=(

assalamua'laikum..^^"

alhamdulillah..masih dipinjamkan saat-saat menjadi hamba oleh Tuhan...syukur aku masih hidup berTuhan...
keif imanuka/ki al yaum?...semoga sentiasa subur di jiwa dan meguasai raja di hati...

currently, saya sangat3 rindu pada seorang insan yang sangat3 penting untuk saya...mak....
saya x tahu kenapa, seolah-olah saya tak dapat menahan rindu pada mak..
hampir setiap malam, telefon mak...bila dgr suranya...Allah..hati saya rasa sayu sgt..
x tahu apa yg sebenarnya saya ingin katakan padanya, tp cukup lah bila saya dpt dgr suara mak...
betul apa orang kate...kalau x de depan mata, baru kita nak hargai....
saya terpikir..."kalaulah satu hari nanti mak dijemput, boleh ke aku menanggung rindu?"..astaghfirullah..
sampai kadan-kadang saya terfikir..
"lebih baik Kau tarik nyawa aku dulu dr mak, sbb aku takut aku x sanggup nak tahan rindu...mcm mane kalo mak dah x de nanti.."

setiap panggilan saya dgn mak, mak mesti byk bg nasihat...saya mmg byk mengadu dgn mak, sbb bg saya, mak adalah org yg paling byk bg sokongan kat saya....setiap kata-katanya sangat bermakna...

rindu mak..rindu nak peluk dan nangis dekat bahu mak..rindu nak kucupan mak...rinduu...;-(

2 comments:

nurfadhlinashaari said...

ibu, kau lah ratu hatiku...

Ulya said...

air mata tak dapat disekang tatkala membaca coretan ini...